دانلود Alan Wake - بازی آلن ویک
 
دانلود و نقد بازی ها

 

بازی های برگزیده

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

نرم افزار ECOBox Small 2012 محصولی از شرکت مهندسی نرم افزار سایکو، یک نرم افزار رایگان جهت ارسال پیامکهای تبلیغاتی از طریق اینترنت می باشد.
نسخه اول این نرم افزار که در تاریخ 14 آذر 90 عرضه شد توانست  در مدت کمتر از یک ماه بیش از 24000 بار دانلود شده و بیش از 18000 کاربر در سراسر ایران و خارج از کشور جذب بنماید.
هم اکنون گروه نرم افزاری سایکو با سابقه 8 ساله در این زمینه و ارسال حدودا 1600000 عدد پیامک در ماه با افتخار نسخه دوم این نرم افزار را منتشر کرده است که با قابلیت های ویژه ای به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.

برخی از امکانات این نرم افزار:
- سرعت و امنیت بیشتر نسبت به سیستمهای تحت وب و پنل های ارسال پیامک به دلیل ذخیره سازی اطلاعات کاربران بر روی سیستم شخصی خودشان
- امکان ارسال پیامک از طریق اینترنت
- شماره 8 رقمی اینترنتی رایگان با پیش شماره 3000
- قابلیت تشخیص شماره های واگذار نشده از طرف شرکت مخابرات ایران و عدم کسر هزینه برای آنها
- پیگیری دقیق وضعیت پیامک ارسال شده ( رسیده به گوشی، رسیده به مخابرات و...)
- قابلیت ارسال پیامک با یک شخص یا یک گروه
- قابلیت ارسال پیامک به صورت بازه ایی
- قابلیت ارسال پیامک به صورت نظیر به نظیر
- قابلیت ارسال پیامک هوشمند با متن متغییر به صورت اتوماتیک
- قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی و شهر
- قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات از سایر برنامه ها مانند اکسل
- قابلیت چاپ اطلاعات به شکل ها گوناگون
- قابلیت یافت اطلاعات تکراری و حذف آنها
- قابلیت کار با هر نوع اینترنت از قبیل ADSL و Dialup و Wireless و ...
- سرعت ارسال بسیار بالا ، حدودا 120000 عدد پیامک در ساعت
- سیستم قدرتمند برای مدیریت اطلاعات کاربران
- سیستم دقیق گزارشات برای ارائه گزارشاتی متنوع از عملکرد سیستم
- قابلیت دریافت پیامک
- قابلیت ذخیر متن پیامکها جهت استفاده در آینده
- شارژ آنلاین اعتبار پیامک
- پشتیبانی آنلاین و تلفنی در ساعات اداری
- ظاهری ساده و زیبا و کاربر پسند
- و ...
ادامه مطلب

دانلود Alan Wake - بازی آلن ویک

دانلود Alan Wake - بازی آلن ویک

Alan Wake نام عنوانی است که شرکت Remedy آن را ساخته است و استادیوی بازی مایکروسافت آن را منتشر کرده است. Alan Wake یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان بازی است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند ... پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند ... ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

ویژگی های بازی Alan Wake:
- داستان فوق العاده زیبا
- بازی ماجراجویی
- گرافیک خوب
- گیم پلی مناسب و....

Remedy Entertainment and Microsoft Studios announced today that Alan Wake’s American Nightmare, their stand-alone digital spin-off adventure, is now available for 1200 Microsoft Points on Xbox LIVE ® Arcade for the Xbox 360 ® video game and entertainment system from Microsoft. This downloadable adventure is a featured title in the third-annual Xbox LIVE Arcade House Party program, delivering the season’s biggest and best digital games. Featuring a thrilling pulp action adventure story mode and an all new “Fight till Dawn” arcade mode, American Nightmare will shine a new light on the world of Wake while appealing to fans and newcomers alike.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS : Windows XP/Vista/7
CPU : Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or Phenom 9850 Quad-Core
RAM : 4 GB
Graphic : GeForce GTX 285 or Radeon HD 5830
Direct X : DX 9
HDD : 8 GB Free

مشخصات

شرکت سازنده: Remedy Entertainment
حجم فایل: 3840 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:10 - 90/12/12
امتیاز:

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

کلمات کلیدی

دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n, Download Alan Wake, Crack Alan Wake, Keygen Alan Wake, Patch Alan Wake, Serial Alan Wake, دانلود Alan Wake, نرم افزار Alan Wake, کرک Alan Wake, شماره سریال Alan Wake, کیجن Alan Wake, دانلود Alan Wake , دانلود, Alan, Wake, , بازی, آلن, ویک, بازي Alan Wake, دانلود دانلود مستقيم Alan Wake, دانلود نسخه كم حجم بازي Alan Wake, دانلود دانلود نسخه Alan Wake بلك باكس, دانلود دانلود بازي Alan Wake, دانلود دانلود بازی آلن ویک, دانلود دانلود نسخه Blackbox بازی Alan Wake, بازی pc, دانلود بازی ماجراجویی, دانلود بازی اکشن, دانلود دانلود بازی Alan Wake این بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد…… بازی pc, بازی ماجراجویی, بازی اکشن, Download Alan Wake, Download بازی Alan Wake, دانلود رایگان Alan Wake, دانلود Alan Wake با لینک مستقیم, Download آلن ویک, دانلود بازی آلن ویک, دانلود رایگان آلن ویک, دانلود آلن ویک با لینک مستقیم, بازي Alan Wake, دانلود مستقيم Alan Wake, نسخه كم حجم بازي Alan Wake, دانلود نسخه Alan Wake بلك باكس, دانلود بازي Alan Wake, دانلود بازی آلن ویک, دانلود نسخه Blackbox بازی Alan Wake, کلمات کلیدی بازی,

  • بازی Insane 2 - ماشین های بیابانی 2500 تومان خرید
  • بازی The Darkness II - جدال با تاریکی 2 4000 تومان خرید
  • بازی Shank 2 - قدرت بی پایان 2 4000 تومان خرید
  • بازی ChronoStorm - طوفان مرگبار به همراه بازی steel armor blaze of war 4000 تومان خرید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:26
رضا

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس